SOLAT adalah WAJIB
sudahkah anda menunaikannya?

Thursday, October 7, 2010

Tempat mengadu

dah lama sgt dah saya meninggalkan zaman ber forum nih.. ye la, dulu, kalau sehari tak masuk forum, mmg tak senang duduk tau.. huhu tapi skg ni tidak lagi. saya dah tak bukak forum berapa lama dah.. td saya ade jenguk kejap :D

bila dah lama tinggalkan dunia forum nih, sesekali bila menjengah, saya jadik silent reader saje la.. dah tak terfollow dah cerita mereka2 nih.. dulu2 mmgaktif jugak mengomen..

terasa bosan plak dgn forum2 nih sbb byak nau masalah dlm tu.. siap ada yg gadoh2 pendapat lagik.. pastu kutuk2 tuan rumah (org yg ada masalah) tu..huhu kesian jugak tgok sape yg post problem dia dlm forum pastu kena kutuk. tak kurang jugak yang budak2 ni yg blom matang mengepost masalah2 kebudak-budakan..huhu

tapi masa saya single dan takde kawan (kesian, kan?), forum ni la tempat saya bercakap (mengadu masalah dan berkongsi pendapat). walaupun tidak pernah jumpa dgn forumers, mereka ttp akan bg komen dan pendapat yg ikhlas.. so saya takde la rasa lonely sgt duduk rumah.. kdg2 takleh tido pon layan forum jugak sampai ke pagi..hihi

saya biasa lepak kt forum cari dan jugak forum wmc ni... tapi biasanya kt wmc, lebih kepada cerita rumah tangga dan org yg dah kawin, ada anak bagai.. kt forum cari lebih terbuka kot (bagi saya la)..

No comments:

Post a Comment

☆☀♥ feel free to leave your comments ♥☀☆

Related Posts with Thumbnails

Ramai jugak yang baca entry ni.....

 
Go To Top