SOLAT adalah WAJIB
sudahkah anda menunaikannya?

Monday, October 4, 2010

Sambutan Hari Raya

seperti tahun2 sudah, mmg selalunya opis tempat saya kerja ni akan buat sambutan hari raya secara besar2an jugak la kiranya. untuk para jemputan, staf dan jugak student.

Layan gambar la eh.. saya MALAS nk menaip..heheheso saya antara kakitangan yang sibuk dan menyibukkan diri sehari sebelum majlis dan hari majlis tersebut ;)

boleh tahan banyak jugak ambik gambar.. banyak booth. Ada 13 booth.. ada jugak saya snap gambar booth2 lain tapi malas nk upload.. byak sgt la plak..hahaha

Saya pakai baju 5 tahun lepas. Coz nk baju kaler tema tersebut.. mana la saya ada warna macam tuh.. terpaksa la pakai.. saya OK je la pakai 5 tahun lepas ke 8 tahun lepas ke.. see see ni gambar masa saya konvo tahun 2005seronok jugak join majlis2 macam ni.. boleh mengeratkan silaturrahim kata org.. ramai dah staf2 baru masuk dan secara tak sengaja boleh borak2 dan buat kerja secara kerjasama.. tk kurang jugak ada yang jadi tukang SURUH sajer dan tukang KOMEN sajo.. huhu adat la kan.. rasanya mana2 opis pon sama.. ada yang OK ada yang KO.. layan sajo la janji dia tak menyusahkan hidup i ;)

No comments:

Post a Comment

☆☀♥ feel free to leave your comments ♥☀☆

Related Posts with Thumbnails

Ramai jugak yang baca entry ni.....

 
Go To Top