SOLAT adalah WAJIB
sudahkah anda menunaikannya?

Thursday, September 30, 2010

iPhone4 vs Blackberry

Saya sangat2 teruja nk beli iPhone ni.. ditambah pulak PDA saya dah buat hal.. rasanya dah lama PDA saya buat hal. Tapi disebabkan tuannya yang agak 'penyabar', jadi saya masih lagi bersabar dgn kerenah phone saya tu walaupun kadang2 membuatkan saya rasa nk campak jer..huhu. Mana taknya bila time emergency, nk buat call, time2 tu jugak la dia habis bateri. dah tukar bateri pon masih sama, so saya boo layan la ape lagi kehendak dia. malas okay!. So saya mmg skg ni bawak ajer la charger tu ke mana sahaja.. setiap hari angkut charger dtg opis, balik keje MESTI charge, then esoknya bawak lagi charger dtg opis. pronlem bila saya kena keje luar..huhu. Jadi, saya tgh berkira2 nk beli iPhone4 ni setelah diberi 'green light' oleh encik suami... mmmmuah love you la abang! Tapi ada satu perkara yg duk main2 dlm kepala saya ni.. samada nk beli iPhone4 ke nk beli Blackberry? dua2 pon saya sukaa...

Help help ;)

No comments:

Post a Comment

☆☀♥ feel free to leave your comments ♥☀☆

Related Posts with Thumbnails

Ramai jugak yang baca entry ni.....

 
Go To Top