SOLAT adalah WAJIB
sudahkah anda menunaikannya?

Wednesday, October 20, 2010

Lunch date

Indahnya kalau hari2 boleh lunch bersama yg tersayang, kan? hoho apalah daya jika sorang kerja kt barat sorang keje kt timur.. weekend saje la kita lunch togeder geder ya ;)

Tapi hari ni, saya lunch dgn dia ;)) seronok sgt...hahaha macam tak pernah lunch sesama je, kan... entah la.. saya rasa macam seronok je kalau dlm seminggu tu dua atau tiga kali boleh lunch sesama. Tgok la kalau ada rezeki dia keje kt area dekat2 cni, okay jugak (^_*). Tapi saya taklah mengongkong pon dia nk keluar dgn officemate.. of coz saya lebih memahami. perlu la berkawan2 dgn officemate, kan? sbb tu la saya ckp 2 @ 3 kali seminggu sudah memadai... tapi paling tidak seminggu skali pon dah ok kot bagi saya..

best best best kalau kerja dekat2 ni... boleh datang dan balik keje sesama..jimat duit minyak tol bagai, kan? lagipun xde la penat saya drive (ingat dia tak penat ke drive dlm jem tuh?). takpe kalau dia penat saya boleh urutkan.

alkisah lunch hari ni adalah sgt mahal walaupun makan nasi campur sajo.. takpe la, malas nk bebel pasal mahal sbb dah selamat makan pon ;)

No comments:

Post a Comment

☆☀♥ feel free to leave your comments ♥☀☆

Related Posts with Thumbnails

Ramai jugak yang baca entry ni.....

 
Go To Top