SOLAT adalah WAJIB
sudahkah anda menunaikannya?

Tuesday, October 26, 2010

Ibu mertuaku datang KL ;)

Ibu mertua saya ada kt KL skg ni.. last week saya jumpa dia kt rumah abg ipar saya. ermm xde la jauh nau rumah abang ipar saya tu. tapi nk pegi kena redah jem jugak la.. nak nak weekdays keje balik dah lewat kan..so, kita jumpa seminggu skali pon dah ok kot. Ibu mertua saya plak xnk kot stay kt rumah saya tu sbb sunyi ohhh.. kalau kt rumah abg ipar saya tu, ada jugak cucu cucunya ditambah dgn suasana kawasan rumah yang agak meriah tu.. jadi xde la dia sunyi kot..

khabar2nya MIL nk balik dgn kitorang masa raya haji nanti.. kira lama jugakla dia nk stay kt kl ni. takpe la, maybe dia bosan dok kt kg sorang2. sesekali nk rasa jugak dok kl ni kan? kat rumah abg ipar saya tu ada 2 cucu yg masih bersekolah, jadi takde la dia bosan. masa org pegi keje, cucu2 dia akan balik skolah tghari dan dia akan masak2. MIL ni suka masak. demam ke penat ke, dia tetap nk masak.. sedap2 tau masakan dia cuma tu la, saya risau jugak kesihatan dia lately nih.

Nanti masa raya haji ni pon mesti sikit sebanyak dia nk masak2 tu.. huhu bukan apa, kesian jugak la dgn dia. bukan sihat dan kuat sgt pon skg ni.. bukan mcm dulu lagi.

Nanti kalau dia balik skali dgn kitorang, saya dah mula sibuk dgn hal kenduri kendara kt rumah mak saya, jadi, sapa nk temankan dia kt rumah nun? rumah dah tinggal lama, mesti nk kemas2, kan? risau jugak tu...jadik, kitorang suami isteri ni kena bertukar jadi hulk hahahaha sbb rumah sana memerlukan kami, rumah sini pon memerlukan kami... tu pon kalau dapat cuti..kalau tak, hari raya haji tu jugak bertolak balik KL..huhu ;/

No comments:

Post a Comment

☆☀♥ feel free to leave your comments ♥☀☆

Related Posts with Thumbnails

Ramai jugak yang baca entry ni.....

 
Go To Top