SOLAT adalah WAJIB
sudahkah anda menunaikannya?

Wednesday, October 27, 2010

Adakah sudah terbalik?

Ermm bila suami saya suka memasak, saya jadi tak memasak

Suami saya mmg suka memasak dan pandai memasak (kena dgn tekak saya la). Nak kata tahap chef tu tak sure la sbb blom pernah masuk pertandingan ;p tp mmg mabeles abes la bagi saya yang tak pandai masak dan jarang masak ni pengakuan jujur dan ikhlas

Sekarang ni suami saya bercuti panjang jugak la.. jadi skg ni, bila saya balik keje je, mmg dia sedang memasak atau dah siap masak.. jadi, saya just tolong cuci2 bekas/pinggan/periuk/sudu garfu dan sbgnya sahaja.. lepas tu tolong makan. Kalau saya balik kerja dia tak masak lagi, saya tolong potong bawang yg dia nk guna. lepas tu masak nasi. segala lauk pauk tak perlu risau sbb dah ada dlm kepala dia dah.. maksudnya dia dah target dah nk masak ape.. heaven giler bila suami saya suka memasak nih kan...

Tapi ada jugak kengkadang time dia rekues nk makan spaghetti, baru la tugasan saya bermula. sbb dia suka saya masak spaghetti ;)

Jadi, bila mak mertua saya tanya "masak ke tak?" jadi jawapannya adalah "masak mak"....grrrr hihi ;p

No comments:

Post a Comment

☆☀♥ feel free to leave your comments ♥☀☆

Related Posts with Thumbnails

Ramai jugak yang baca entry ni.....

 
Go To Top