SOLAT adalah WAJIB
sudahkah anda menunaikannya?

Friday, October 22, 2010

Drive in heels?

Saya tak pernah dan tak sanggup drive memakai heels.. kenapa?

1. Saya sayang kasut saya....sayang nk tukar tumit dan seumpamanya. tak sanggup tgok kasut rosak sbb kudrat menekan pedal minyak, break dan clutch.ni sebab utama

2. selesa memakai selipar jepun sahaja sbb flat. tak panas, senang dan ringkas.

3. saya tak rasa macam saya tekan pedal kalau pakai heels..huhu

4. fobia sbb ada kawan eksiden sbb drive pakai heels. heels dia terlekat kt celah pedal..huhu kesian dia.

5. kalau drive kereta org lain (family members), saya rela bukak kasut/berkaki ayam utk tekan pedal...hihi buruk okey!

Keburukannya, kadang2 nk isi minyak, saya malas nk sarung heels dan selamba je keluar ke kaunter pakai selipar jepun yang dah lusuh tuh..

pernah perasan ada org kt petrol station pandang atas bawah sbb atas elok je pakai baju kurung cantik, alih2 tgok selipar jepun yang tak cantik plak tuh..huhu malu sungguh. Pengajaran ni.. lepas ni xleh malas2 tukar heels atau beli selipar flat yang cun sket utk drive..kakaka adakah alasan utk cari selipar flat yang cun? *_^

No comments:

Post a Comment

☆☀♥ feel free to leave your comments ♥☀☆

Related Posts with Thumbnails

Ramai jugak yang baca entry ni.....

 
Go To Top