SOLAT adalah WAJIB
sudahkah anda menunaikannya?

Monday, October 11, 2010

Fahrenheit 88

Fahrenheit88 kini dibuka.. Tau tak kt mana Fahrenheit 88 ni? depan Pavilion KL la. Yang saya dgr2, Fahrenheit88 ni under Pavilion KL punya management. Patut la macam ala2 exclusive je tempat dia.. Fahrenheit88 baru je siap dan belum sepenuhnya beroperasi. tapi dah ada kedai2 yang bukak dlm tu..

Sebelom ni, mmg dah ada shopping mall pon kt sini.. Dulu, KL Plaza skg dah tukar management dan dah tukar segala2nya la.. sbb tu lama dia tutup KL Plaza tu utk buat Fahrenheit88. Semua dah bertukar jadi baru... lantai baru, siling baru, kedai baru dan semua baru la.

Yang saya nk highlightkan tempat tu dah beroperasi (walaupun bukan sepenuhnya) tapi, SURAU (prayer room) belom ada. apa maksud belom ada lagi? so?? mesti ke shopping mall kt Malaysia yang ISLAM sebagai agama rasmi ni, tak menyediakan SURAU? Opssss... okey okey, mungkin belum siap KOT ;)

Bukit Bintang adalah kawasan majoriti cina, tapi mesti ingat yang ISLAM adalah agama rasmi di Malaysia.. saya tak heran kalau kt negara lain xde surau..

Saya parking utk 2jam 47minit, adalah RM10.50 sahaja ;) Moral of the story, baik la parking kt Lot10 yang hanya RM 7 per entry, kan?

***apsal nk emo2 pasal Fahrenheit88 xde surau nih? haha sebab saya mmg pasti kesana setiap minggu, jadi, satu hal la plak saya nak kena cross jalan ke Pavilion dan naik level 5 utk pegi ke surau tu.. then cross balik ke Fahrenheit88 ni.

No comments:

Post a Comment

☆☀♥ feel free to leave your comments ♥☀☆

Related Posts with Thumbnails

Ramai jugak yang baca entry ni.....

 
Go To Top