SOLAT adalah WAJIB
sudahkah anda menunaikannya?

Monday, October 11, 2010

Membawa hati yang rajuk ;/

Hati yang rajuk? ye, sabtu lepas saya mmg merajuk ;(

merajuk sgt dgn husband yang cakap A pastu tiba masa jadi B.. hahaha paham tak? saya pon tak tau bila masa plak dia tukar ke plan B plak.. padahal dah bincang elok2 dah A. Huhuhu so, apa lagi, saya merajuk dgn agak lamaaaaa... sampaikan pegi kelas pon sorang2. terpaksa la makan jem berulamkan panas terik ke bukit bintang sana tu.

kalau nk ubah plan apa2 plis la bincang dulu, kan? saya tak suka tukar2 plan last minit ke hape... plis let me no la eh. dah byak kali jadi benda yang sama.. balik raya kt kg pon macam tu jugak...huhu TAK SUKA, okey! nk tukar2 plan, pegi la sensorang, malas saya nk layankan ;p

Sampai2 je bukit bintang, terus park kereta dan cari2 exit ke kelas.. dua tiga kali pusing baru jumpa exit ke kelas. sbb sblom ni dtg kelas masuk ikut pintu depan.. ntah kenapa ntah hari tu rasa nk jugak cari exit ikut mall baru tuh.. dah jumpa, masuk kelas then buat revision sorang2 sbb yg lain blom sampai lagi.. kata sdg merajuk, haruslah tak call or sms sidia bgtau dah sampai.. dia pon tak call saya tanya dah sampai ke blom?! so, terus la merajuk lagi, kan? haruslah lagi panjang rajuknya dan siap muncung okey!

balik kelas, ada tetamu dari johor datang nk bermalam kt rumah, jadi merajuk light light sajo la ye.. takkan nk bg tetamu nampak plak... haish, saya mesti menjaga maruah suami dan maruah saya juga ;) jadi merajuk masa nk tido je la ;p

malam, masak2 dan borak2 dgn tetamu yang dtg sampai ke hari ahad... mood merajuk dah nk balik dah... hahahaha ;p

jadi, sekian cerita hati yang rajuk. sesungguhnya saya mmg kuat merajuk. terima kasih duhai hatiku kerana hati saya seorang perempuan (mmg kuat merajuk). kalau perempuan berhati lelaki, mesti tak kuat merajuk,kan?. Jom la nk tukar hati, nak? ;)

No comments:

Post a Comment

☆☀♥ feel free to leave your comments ♥☀☆

Related Posts with Thumbnails

Ramai jugak yang baca entry ni.....

 
Go To Top