SOLAT adalah WAJIB
sudahkah anda menunaikannya?

Friday, October 15, 2010

Belum terbuka hati

Sememamngnya saya sgt naif tentang dunia blog ni. Kalau refer kpd entry ni tau la mcmne saya masih kabur2 lagi sbnarnya. Jadi kesimpulannya saya masih merangkak sedangkan org sekeliling sedang berlari pantas.. huhu

Buat masa skg ni saya hanya bukak blog dan menulis blog masa saya free sahaja.. kira light2 je la. Tapi sebenarnya saya suka menulis dlm erti kata lain MELUAHKAN apa yang terbuku dihati ni.. disamping kita menulis/menaip ni, masih sempat utk pikir apa yang terjadi dan terus mengambil pengajaran dan iktibar daripadanya..

Tapi saya belum terbukak hati nk menyertai contest2 yang dianjurkan oleh bloggers. Saya tgok banyak contest2 yg dianjurkan dan hadiah pon best2 jugak.. tapi saya hanyalah saya.. sgt malu nk sertai contest2 ni..hahaha

Best ke sertai contest2 ni? Perlu ke bukak hati saya utk sertai contest2 ni? macamana? saya pemalu + tak pandai la.... huhu

No comments:

Post a Comment

☆☀♥ feel free to leave your comments ♥☀☆

Related Posts with Thumbnails

Ramai jugak yang baca entry ni.....

 
Go To Top