SOLAT adalah WAJIB
sudahkah anda menunaikannya?

Thursday, October 14, 2010

cuba la faham

Tghari tadi saya makan sorang2 dalam bilik (seperti biasa). Tup tup ada orang ketuk pintu... jadi dgn spontan saya jerit tanya sape? kenapa? pastu ada suara lelaki abg ni. sibuk ke? boleh masuk? (sambil cuba nk bukak pintu yg saya dah lock dr dlm) saya yg tgh mkn terus rasa cam hampeh punya org..

Kalau saya tutup langsir, tutup pintu bilik maknanya saya TAK NAK DIGANGGU la kan, please la paham. Dah la lunch hour. Saya tak sudi menerima tetamu tak diundang pon waktu tu.

eh, cuba kalau org lain tutup langsir, tutup pintu bagai, maksudnya dia nkkan privacy dlm bilik dia, kan? apsal la ko nk kacau? biar la, nti lepas lunch hour dia bukak la pintu bilik tu.. Kalau ada urgent case takpe la jugak, saya maafkan. ni tak, sesaje je nk masuk bilik saya nk borak kononnya ramah la tuh..huhu ramah tak bertempat la bang oii.

No comments:

Post a Comment

☆☀♥ feel free to leave your comments ♥☀☆

Related Posts with Thumbnails

Ramai jugak yang baca entry ni.....

 
Go To Top