SOLAT adalah WAJIB
sudahkah anda menunaikannya?

Tuesday, September 14, 2010

Yang mana pilihan hati..

(scheduled post)
Saya sebenarnya dah lama berhajat nk beli Gamogen.. ermm macam bagus je gamat ni. Elok jugak kot utk jerawat... banyak khasiat sbb tu la dia mahal. RM 118 sebotol tuh. boleh tahan sebulan rasanya.. so kena innvest RM 118 la setiap bulan lepas nih. Kalua result dia berbaloi2 why not, kan? Saya dah menghampiri 30 tahun. Semua kena jaga. Dalaman dan luaran sbb badan kan nk pakai lama, nk hidup lama, nk bg kebahagiaan selama2nya kpd suami dan anak2, nk sihat sentiasa.

Orang cakap Innershine pati prune tu pon elok. tapi tu utk penjagaan kulit je kan?

Actually saya dah stop makan CCPP tu. ERmmmmmm baru saya terpikir, mungkin muka saya teruk sbb saya stop mkn CCPP tu tak? Macam tu ke effect dia? huhuhu ;/
dulu masa ambik, takde la elok sgt pon muka saya.. tapi mungkin jugak la sbb stop bnda alah ni. saya stop sbb rasa mcm dah xde effect sgt dah setelah 3 4 bulan saya mkn. Masa memula ambik, mmg best. Badan tak rasa penat langsung tapi lama2 dah imun.. padahal bukan lama pon..3 4 bulan je. Lagi satu saya tak berapa nk YAKIN dgn benda ni..opsssss..hihi

No comments:

Post a Comment

☆☀♥ feel free to leave your comments ♥☀☆

Related Posts with Thumbnails

Ramai jugak yang baca entry ni.....

 
Go To Top