SOLAT adalah WAJIB
sudahkah anda menunaikannya?

Wednesday, September 29, 2010

Saya belom dapat gaji

Gaji? maybe orang lain dah berabuk shopping kan? biasa la, kamu kamu semua mesti dah dapat gaji.. nak diceritakan, saya belom mendapat gaj lagi.. gigih tau keje siang malam tapi gaji belom dapat. al kisahnya kalau la saya away (keje outstation pada hari gaji), makanya gaji saya mmg lambat la. Nak tau sebab ape? jeng jeng jeng.. biarlah saya sorang je tau sbb saya sorang je yg rasa.. hukhukhuk...

Baru kejap tadi dapat call dari clerk, bertanyakan "tak nak gaji ke? mesti duit dah berkepuk skg nih, kan?" huhuhu ape kejadahnya cakap macam tu kan? dia blom tau aku keje macam kuli jer dua tiga menjak nih. "Bukan tak nak kak, cuma terlalu bz sampaikan tak sempat nk g opis akak"...

Okay okay berbalik pasal gaji ni kan, ermmm macamane kalau saya maternity leave eh? ada ke gaji utk saya? sape nk tolong saya masukkan gaji saya ke dlm akaun saya tuh? huhu sedih, okay!?

Saya bekerja dgn org2 besar tapi management gaji dan kebajikan pekerja adalah sgt2 terhad.. so sad, kan? Saya suka kerja saya skg tapi bila ingat soal personnel, saya terus dan dan nk tukar kerja... huhu sadis ;/

No comments:

Post a Comment

☆☀♥ feel free to leave your comments ♥☀☆

Related Posts with Thumbnails

Ramai jugak yang baca entry ni.....

 
Go To Top