SOLAT adalah WAJIB
sudahkah anda menunaikannya?

Wednesday, September 29, 2010

makeup pinky pinky


saya teringin nk makeup pinky pinky tu.. caner eh? tgok org makeup pinky macam comel n cute jer.. geram tgok.

TAPI kan, pipi saya tak licin, tak mulus, ader jerawat, dan lopak2 bekas jerawat...so sad la ;(

tak pasti macamane nk bagi clear.. hormon mmg tak stabil2 lagi walaupun dah kawin.. macam muka budak remaja yang naik jerawat je selalu..huhu tak tau la nk pakai produk ape dah...

saya nk sgt2 makeup mcm ni.. cantik jer mata2 diorang ni bila makeup kan.. huhu saya fail la bila nk letak eyeliner kt atas kelopak mata tuh.. kdg2 bila saya conteng sikit je nmpak mcm garang sgt.. terus basuh balik.. mmg tak pernah la jadik ;(



berus utk bibir pon saya takder..huhu

No comments:

Post a Comment

☆☀♥ feel free to leave your comments ♥☀☆

Related Posts with Thumbnails

Ramai jugak yang baca entry ni.....

 
Go To Top