SOLAT adalah WAJIB
sudahkah anda menunaikannya?

Tuesday, September 21, 2010

Mood swing swing

Raya first lagi.. masa kt rumah mertua saya. Lepas solat zohor, saya mandi dan rasa penat ting tong ting tong dah.. bukan penat sgt persediaan pagi tadi tapi maybe sbb daripada beberapa hari dah x cukup rest. Hari sebelum tu kan saya mengemas rumah mak saya yg bagai tongkang pecah tu.. pastu fikiran pon jadi penat dok pikir itu ini.. jadi saya baring kejap depan tv.. baru je nk lelap, ada plak tetamu datang. Sedara mak mertua saya datang.. pastu kelam kabut saya plak dapat call daripada mak saya bgtau dia nk dtg sana jugak.. huhu saya tgh mamai nih.. terus jadi agak moody sbb baru terlelap td pastu org dtg pastu dpt call pastu jadi moody..huhu ;(

bila mak saya dgn family kakak dtg, terus mood bertukar jadi hepi..hihi biasa la bila jumpa anak buah kesayangan saya tuh, terus mood saya bagai diswing2..kakakaka. terus SUKA ;))

gambar ni xde kena mengena dgn hari kejadian pon;P

merekalah permata hati saya... haishh bila la nk ada anak sendiri ni..

No comments:

Post a Comment

☆☀♥ feel free to leave your comments ♥☀☆

Related Posts with Thumbnails

Ramai jugak yang baca entry ni.....

 
Go To Top