SOLAT adalah WAJIB
sudahkah anda menunaikannya?

Tuesday, September 7, 2010

Macamana nak raya ni?

Macamana saya nk raya dengan keadaan muka yang dipenuhi jerawat dan sakit ini? see.. teruk, kan jerawat naik kt muka nih.. hishhh time nak raya la dia buat hal. Semalam saya g facial. saya suruh beautician tu picit jerawat saya biar keluar semua sampaikan air mata saya pon keluar oooo. sakit yang amat. dah la beautician semalam yang tak biasa dgn saya. jadik, sedikit 'kasar' la perlakuan dia keatas muka saya ni. Beautician yg biasa tu cuti la plak semalam. Terpaksa la saya beraya dgn muka yang lepas dipicit2 dan kesannya mmg merah kehitaman kt tempat jerawat tuh. biasanya ambik masak 3-4hari utk hilang kesan merah tu.. raya lagi bape hari eh? eh? hohoho harus ke pakai mekap segala bagai sbb nk tutup semua tuh? eiii tak sukanya ;(

Saya dah tak tahan dah dgn jerawat nih. last 2 week saya ada beli ubat jerawat sari ayu. org kedai ckp bagus ubat tu tapi mmg bagus pon. tapi tak sanggup mana la nk letak sbb bau tak best oooh.. kesian encik suami yang terpaksa bau masa nk tido. saya mmg tak suka bau tu tapi nk buat mcmne kan? last2 saya stop pakai. tapi jerawat makin menjadi2 nmpaknya. naik bagai juara...huhuh sedih tau. beli ubat itu ini tapi xde hasil pon.

Saya berhajat nk beli supplement utk jerawat. Tapi ni plan lepas raya la. kalau beli skg ni, kalau kalau ubat yng dimakan tu akan menambahkan jerawat yg ada nih, lagi haru ;/

Saya dah makan ubat utk cuci darah tu.. sbb farmacist tu ckp jerawat saya coz darah kotor. so kena cuci darah la. ambik 'neem'. saya dah mkn habis sebulan, saya stop. sbb tak beli lain lagi.. tak suka sgt mkn ubat tu sbnarnya sbb makin naik jugak cik jerawat nih tapi farmacist u ckp takpe biar dia naik dulu then lepas dah abis darah kotor, dia akan baik...tapi, ye ke? hihi

No comments:

Post a Comment

☆☀♥ feel free to leave your comments ♥☀☆

Related Posts with Thumbnails

Ramai jugak yang baca entry ni.....

 
Go To Top