SOLAT adalah WAJIB
sudahkah anda menunaikannya?

Monday, September 6, 2010

Tak beli apa pon untuk mum ;/

Pagi tadi saya buat list apa yg dah dibeli and so on.. tetiba macam tak percaya saya tak beli apa barang pon utk my mum. huhu nape ni? apa dah jadi dgn saya nih?

Saya cuma beli kuih raya 2-3 jenis pastu kerepek2. ermmm tapi tak sama, kan? Untuk ibu mertua saya dah belikan jubah. untuk mak saya saya ingat nk beli handbag tapi tak berkenan setelah tawaf 2 3 shopping mall.. alahai..

macamana ni? eosk dah nk balik kg? sempat ke nk g cari kejap eh? tapi nk beli apa? uwaaaa......tolon tolon

yang terlintas dalam fikiran disaat2 kritikal ni adalah;

KERONGSANG (rasanya mak saya dah ada banyak tapi kalau cari design yg CUN pon ok jugak)

TUDUNG (tak banyak tudung bawal kt sini skg nih. kt kg lagi banyak. nk beli tudung ekspres ke?)

PERFUME (tak nk g sogo nun..malas nk bersesak)

HANDBAG (malas nk g sogo lagi)

KASUT (good idea jugak nih)

No comments:

Post a Comment

☆☀♥ feel free to leave your comments ♥☀☆

Related Posts with Thumbnails

Ramai jugak yang baca entry ni.....

 
Go To Top