SOLAT adalah WAJIB
sudahkah anda menunaikannya?

Thursday, September 2, 2010

Lagu raya menyentuh jiwa

huh..sentimental betul la entry kali nih ;)

lagu raya apa yang paling menyentuh jiwa?

saya suka lagu Anuar & Elina tu... rasa macam hapening sgt raya kalau ada lagu tu.. semalam baru saya set ringtone lagu tu kt handphone saya. Saya dgr org lain dah set awal2 lagi lagu raya..huhu saya xde mood raya ke eh? hihihi

lagu yang menyentuh jiwa raga saya ialah lagu mamat tu; Ku pohon restu ayah bonda... sgt menyentuh okay! selalunya few days before raya, kalau tak balik kg lagi, mesti ingat lagu nih dan rinduuuuu sgt2 nk jumpa ayah bonda ;)

Lagu raya dari Aman Shah, Kepulangan Anakmu & Pulanglah daripada Aishah pon menyentuh... sayu jer ;l

No comments:

Post a Comment

☆☀♥ feel free to leave your comments ♥☀☆

Related Posts with Thumbnails

Ramai jugak yang baca entry ni.....

 
Go To Top