SOLAT adalah WAJIB
sudahkah anda menunaikannya?

Friday, September 3, 2010

Tak dapat bonus ;(

Saje je postkan entry macam nih.. DENGKI weh dgr kt hotfm pagi2 td pasal rezeki yg tak disangka2. huh.. ramainya org dapat BONUS... tp saya hampeh la, kan? 1sen pon tarak oooo..

Dengarnya orang bank dpaat minimum seribu . Yang pangkat atas2 tu dapat 4 hingga 6 bulan gaji sbg bonus DAN imbuhan RM 1k... nk MENANGIS okey dengar...hahahha apsal la aku dengki ni weh ;p

org gomen takyah cakap la kan, rm500 dalam tangan dah. Saya ni keje dalam kawasan gomen, dikelilingi oleh org gomen..boleh tak bayangkan hanya saya je yang tak dapat apa2..huhuhuhu SAKIT JIWA okey!

syuuuh syuuh g jauh2 sifat 'dengki' tu.. biarla, REZEKI diorang, kan? mana tau rezeki saya tersepak kt mana2 ke..Insyaallah ;)

Next year nk main kutu lebih sket sambil berdoa dapat turn kutu time raya.. kan best macam tu ;-)
Last year saya dapat duit kutu masa nk raya macam ni la.. tapi kan biasa la, saya pemurah, pegi derma dan menggunakan duit itu sebaik mungkin di shopping2 mall dan derma kt roadtax insuran kereta skali.. sbb tu la last year saya dapat bermewah2 gitu raya..hahaaha. Tapi tahun ni, saya dah dapat dah kutu tu masa bulan 3 ari tu. Duit kutu pon abis buat kerja2 kawin ari tu.. entah mana ilang duit tu, tak nampak pon..huhuhu

Tahun depan nak beli barang kemas la dgn duit kutu.. baru la nmpak sket hasilnya.. daripada dok melabur kt shopping mall tu, membazir aje. Memang tau membazir, tapi NAFSU NAFSI ni la...uwaaaa

Bestnya kalau dapat bonus, kan? nk raya nih mmg pakai banyak duit... Tahun ni kira OK lagi coz saya tak beli baju raya, tak beli kasut raya.. tapi benda lain plak la saya banyak habis...

muka kesian xdapat bonus ;/

No comments:

Post a Comment

☆☀♥ feel free to leave your comments ♥☀☆

Related Posts with Thumbnails

Ramai jugak yang baca entry ni.....

 
Go To Top