SOLAT adalah WAJIB
sudahkah anda menunaikannya?

Friday, September 17, 2010

6 pasang baju

Saya telah menempah 6 pasang baju kurung moden/kebaya. Sehari sebelum Raya, saya dgn gumbiranya menerima baju2 yg saya tempah tersebut dan dgn agak keberatan membayar sejumlah wang...huhu mmg best dpt baju baru tapi part yg tak berapa nk best bila nk membayarnya..

ermmm bukan baju raya tu sbnarnya. tu baju untuk pakai keje jugak. dah lama saya tak tempah baju. lagipun saya dah bosan pakai baju kurung. saya nk pakai baju kurung moden (yg takde pesak) plak g keje.

Hanya baju kebaya je saya tak pakai g keje. so baju kebaya adalah baju raya atau baju nk pakai g kenduri kendara... jadi, 3 baju kurung moden saya boleh buat baju keje..yeay! tetiba rasa cam tak cukup lagi... errrkkk astagfirullahhalazim... cukup2 la tu dulu.

lain kali boleh tempah lagi... ermm bila nk balik kg lg eh.. nk beli kain siap2...kakakaka ;p

Kakak tu jahit mmg best.. berbaloi baloi la tempah kt dia. Tak mahal berbanding org lain dan jgn sesekali bandingkan dgn yg kt kl ni la.. mahal mcm hape jek kt kl nih. Baju Nikah dgn baju bertandang pon saya tempah kt dia jugak... sgt BEST ;))

Lupa nk snap gambar baju2 saya.. nti ada masa saya letak kt cni..

ni baju saya pakai raya ke-2. sbnarnya sbb nk match dgn suami punya pasal sbb tu saya pakai warna ni. Saya kurang gemar pakai warna2 dull macam nih. apa pun saya tetap suka ;)
"ma.. kita tukar baju, nak tak?" hihi saya suka baju mak saya ;)

No comments:

Post a Comment

☆☀♥ feel free to leave your comments ♥☀☆

Related Posts with Thumbnails

Ramai jugak yang baca entry ni.....

 
Go To Top