SOLAT adalah WAJIB
sudahkah anda menunaikannya?

Friday, September 17, 2010

Salam bermaaf-maafan

Raya pertama dirumah mertua

Raya ke2 bersama famili saya

Raya tahun ni adalah paling meriah saya rasa.. seronok sgt bila 'berdua' ni. Walaupun sedikit bz dan sesak napas tapi enjoy the moment ;)

Bila time bersalam salaman ni, seronok sgt kt rumah mertua saya coz ramai anak buah.. gamat rasanya dgn macam2 kerenah.. sporting ah diorang ni.. semua anak buah sedang membesar dgn jayanya. ada yang lebih besar daripada saya :D

Cuma yang tak best adik lelaki (satu mak lain ayah) tak bersalaman pon dgn kami adik beradik. hishh budak tgh membesar skg ni mcm2 kerenah. nk nmpak muka dia pon susah walaupun satu rumah. dok terperap dalam bilik takpon keluar dgn kawan2 dia je... last2 saya lupa nk bg duit raya kt dia pon.. tu la akibatnya x salam dgn kakak..huhu sape suruh buat hal, kan?

No comments:

Post a Comment

☆☀♥ feel free to leave your comments ♥☀☆

Related Posts with Thumbnails

Ramai jugak yang baca entry ni.....

 
Go To Top