SOLAT adalah WAJIB
sudahkah anda menunaikannya?

Tuesday, August 17, 2010

Tak lalu makan..huhu

Semalam, masa berbuka, saya dah mula rasa tak lalu nk makan..hohoho. ditambah pulak dgn kuew tiaw apekenbenda ntah yang dibeli kt kedai kt area rumah, lagi la tak lalu nk telan. encik abang saya order kuew tiaw ladna utk saya tapi bila sampai rumah, tgok macam tomyam pon ada..siap ada serai bagai.. tapi rasa bukan tomyam.. rasa hampeh :(saya just kutip mkn udang dgn ayam je. tu pon ayam2 dalam tu saya bagi encik abang mkn. ermmm kenapa la rasa tak lalu eh? padahal lapar..

Ni blom seminggu puasa dah tak lalu makan... apa nk buat nih? lagi 3 minggu oooo.
tak suka la kalau mcmni.. rasa xde nikmat puasa kalau tak lalu makan ni. Sahur pon makan buat syarat je..

Kalau tak lalu makan sahur, saya masih boleh makan serunding.. serunding ni la penyelamat saya..yummy yummy..best, kan serunding. saya boleh ratah macam tuh je :D

Kesannya, sekarang, perut dah mula berkeroncong...lalalalalala

No comments:

Post a Comment

☆☀♥ feel free to leave your comments ♥☀☆

Related Posts with Thumbnails

Ramai jugak yang baca entry ni.....

 
Go To Top