SOLAT adalah WAJIB
sudahkah anda menunaikannya?

Wednesday, August 11, 2010

Jerawat lagi

Ni entry ke berapa ntah duk ngadu pasal benda yang sama, kan? pasal jerawat la...

saya dah tak tau nk pakai produk apa, nk mkn ubat ape, nk buat ape ; jerawat tetap naik dgn byaknya. tak kesian ke kt saya nih wahai cik jerawat? sakit tau muka ku ini..huhu

saya dah bosan sbnarnya nk cari ubat jerawat nih. saya mkn pon xde apa. saya g facial pon kejap je ok nyer..pastu dia buat hal lagi.. kopak la den nk g facial setiap minggu.. hukhuk

saya dah tua dah, dah tak remaja wahai cik jerawat. pegi la kt remaja2 nun disana tu..plez la jgn tg cni ;/

sakit tau dgn jerawat merah2 nih. dari jauh dah nmpak ;(
nk tepek bedak pon seksa ooo...

No comments:

Post a Comment

☆☀♥ feel free to leave your comments ♥☀☆

Related Posts with Thumbnails

Ramai jugak yang baca entry ni.....

 
Go To Top