SOLAT adalah WAJIB
sudahkah anda menunaikannya?

Friday, August 6, 2010

tak g keje

pagi tadi, bangun tido saya rasa sakit sangat gigi tangkap kepala...hihi bahasa mudahnya mmg sakit kepala la disebabkan sakit gigi nih. so saya decided tak nk pegi opis. ye la, semalam pon saya takleh buat kerja langsung sbb sakit gigi. memang tak dapat nk explain mcmne la sakitnya ;(

walaupun tak pegi opis, tapi still boleh buat keje kt rumah. check email, ada yg penting, so kena reply la ek..

pagi tadi, encik abang saya cakap, kalau tak tahan sangat, mintak doktor klinik tu cabut gigi saya hari ni. TAPI, mana la saya nk pegi cabut gigi sorang2. Ye la kan, kalau apa2, saya jugak yang susah. dah la office dia jauh dari klinik tu. sapa nk bawak saya balik rumah kalau saya xleh drive lepas cabut gigi?

serius, sebenarnya saya risau nk cabut gigi esok. walaupun saya asyik cakap tak sabarnya nk cabut gigi yg sakit nih, tapi sbnarnya dalam hati saya, mmg saya TAKUT, NGERI dan mcm2 lagi la perasaan ni. Ye la, saya yg menanggung sakitnya, kan? mesti la saya terbayang betapa sakit masa doktor cabut gigi tu nanti. errmmmmm dia bius ke eh?
saya jugak terbayang betapa sakitnya lepas cabut gigi tu nanti. ye la, nanti tinggal gusi jek, gusi tu pon tgh sakit skg ni ;(

++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++


dah lama saya tak on laptop saya, so dikesempatan ni la saya on laptop saya yang sudah uzur itu. sbnarnya bukan laptop kepunyaan saya pon. Ni office saya bagi suruh guna(nampak sgt suruh saya bekerja kt rumah, kan? hahahaha ye la, dulu2 saya selalu buat report malam2..huhu tapi skg dah kawin, saya dah tak buat dah kerja2 gila mcm tuh...)

No comments:

Post a Comment

☆☀♥ feel free to leave your comments ♥☀☆

Related Posts with Thumbnails

Ramai jugak yang baca entry ni.....

 
Go To Top