SOLAT adalah WAJIB
sudahkah anda menunaikannya?

Wednesday, August 4, 2010

Dulu tak suka, sekarang suka

Dedulu tak suka, sekarang suka.. apakah itu?

dulu saya TAK SUKA memasak. memasak mmg takde dalam kamus hidup saya.

TAPI skg ni, saya jadi SUKA nk memasak dan SUKA baca2 resepi, cari resepi.. kalau tgok kt blog saya, saya dah jadi addicted bukak blog2 resepi yang best2. Tak percaya? cuba tgok blog list kt belah kanan tuh..huuuu byak list, kan? ada lagi tapi tu je yg selalu saya lawati. Masak makanan yang best, presentation mknn yg cantik dan exclusive, penggunaan barang (pinggan mangkuk yang cantik) pon menarik minat saya...

Oh..apakah saya sudah jatuh cinta dgn masak memasak ni? ermmmm yez, ada masa boleh cuba masak macam diorang, kan?

Tapi, encik abang saya pon pandai masak. Dia masak sangat la BEST ;))
Jadi, saya berpeluang menolong dia ketika dia memasak. ermmmm seronoknya kawin dan dapat husband pandai dan rajin memasak.... :.lovely lovely .:

bila dapat husband rajin memasak, saya tak perlu la memerah keringat dan fikirkan apa jenis makanan untuk dimasak..huhu Thank you abang

No comments:

Post a Comment

☆☀♥ feel free to leave your comments ♥☀☆

Related Posts with Thumbnails

Ramai jugak yang baca entry ni.....

 
Go To Top