SOLAT adalah WAJIB
sudahkah anda menunaikannya?

Friday, August 6, 2010

mata kucing

buah mata kucing adalah buah favourite saya selain durian. saya boleh makan 1 kg sekali mkn sorang2 je sambil ngadap tv atau FB hahahaha...

bila saya mintak encik abang belikan buah mata kucing, dari beberapa minggu yg lepas dan cari punya cari kt pasar mlm pon xde jugak then saya pasrah la sbb hari tu dah mkn dgn banyak sekali kt kg. tapi tu kan kt kg..huhu saya nk mkn lagi dan lagi... kemarok buah mata kucing,okay!



hari rabu, pegi pasar malam, tetiba ada...yeay! so encik abang pon beli la 1 kg. dia tanya sayang, kalau tak habis, nk letak dalam fridge ke mcmne? ermmmm dlm hati saya, 'abang tak tau lagi kalau saya ngadap mkn sorang pon boleh habis'

bila balik pasar mlm, itu la benda pertama saya terkam..hahaha sambil basuh buah mata kucing, sambil makan..kuikuikui ;p

dah siap mkn yongtaufu dan skew ayam , saya mmg dah kenyang tapi buah mata kucing ni mmg menggoda saya.. hahaha sampai la encik abang surrender kekenyangan, lalu saya ditinggalkkan bersama buah mata kucing ;)

saya makan dan makan sampai dah nk abis. yg tinggal tak sampai semangkuk kecik je dlm fridge tu.. hoho tu pon sbb yg dah lembik sket. kalau tak confirm abes :D

so sekarang ni, encik abang dah tahu macamana saya suka buah mata kucing tu :D


Thank you dear ;-)

2 comments:

☆☀♥ feel free to leave your comments ♥☀☆

Related Posts with Thumbnails

Ramai jugak yang baca entry ni.....

 
Go To Top