SOLAT adalah WAJIB
sudahkah anda menunaikannya?

Wednesday, August 25, 2010

Sticker keselamatan

Saya dengan konfiden nya hari hari masuk gate office saya dengan selamba. Serius saya langsung tak sedar yang sekarang ni dah masuk sesi 2011/2012. Kena tukar sticker baru la maksudnya. Patutla bila pak guard yang jaga gate tu jeling je setiap kali saya keluar masuk gate...huhu ;)

Semalam, bila saya tgok ada roadblock kecik dekat dgn pondok pengawal tu, baru la saya perasan yg diorang tgh check sticker rupanya. aaaahhhhh malasnya nk isi borang ;/

Ala, saya nampak mcm tak beza sgt yang baru dgn yg lama. Jadi, itu lagi la membuatkan saya malas nk menyinggah kt pondok pengawal mintak borang bagai utk dapatkan sticker baru...

Ok tak kalau MALAS nk ambik? ermm Kena saman ke kalau takde sticker baru tu?

No comments:

Post a Comment

☆☀♥ feel free to leave your comments ♥☀☆

Related Posts with Thumbnails

Ramai jugak yang baca entry ni.....

 
Go To Top