SOLAT adalah WAJIB
sudahkah anda menunaikannya?

Thursday, August 26, 2010

Kelakar tapi cukup berinfomasi

Tadi saya lepak2 kat FB. Ada a few friends yang linkkan video Ustaz Azhar Idrus. Dia nih slang pantai timur sbb dia org Terengganu rasanya (kalau x silap). ustaz ni kelakar la. dia suka buat lawak.. bersahaja je ceramah dia ;-)

Tapi saya takleh tgok dlm FB. Nape ntah. So saya bukak la dalam youtube.

Saya tgok video Hak Suami. Kelakar ahhhh ustaz nih ;)

Ni pulak Tunai Hak Suami. Para isteri kena buat. Wajib taat pada suami selagi tak menyalahi agama ;)

Satu lagi pasal jgn bagi suami makan sorang2. Tak boleh biarkan suami mkn sorang2 ya ;-) Bukan makan je tau. kalau suami buat apa2 pon mesti kita duk dekat dgn dia. mandi sama, duduk tgok tv sama,..buat apa2 pon sama2 la baru mesra. Ni ustaz yg cakap tau ;)

Yang banyak diorang link kat dalam Fb tu pasal Gaji Isteri...
'mana2 perempuan yg buat kerja rumah, dia berhak menuntut bayaran daripada suami' Ni menurut kata ulama tau..hihi ;)
kt FB, ramai nya org komen pasal ni. Pastinya kaum isteri la yang suka. ermmm betul, kan? Suami kena bagi gaji kpd isteri.. ermmmm nk mintak gaji la lepas ni ;-)

Banyak lagi video2 lain. tapi tak sempat lak nk tgok byak2. Banyak keje atas meja ni perlu diselesaikan. Esok saya tak nak datang opis a.k.a cuti ;-)

No comments:

Post a Comment

☆☀♥ feel free to leave your comments ♥☀☆

Related Posts with Thumbnails

Ramai jugak yang baca entry ni.....

 
Go To Top