SOLAT adalah WAJIB
sudahkah anda menunaikannya?

Wednesday, August 18, 2010

Sahur ke 8

Sahur pagi tadi nasib baik lalu makan. mana taknya, encik abang yang masak, kan? mesti la makan dgn banyak (waalupun tak banyak, tapi laju jugak la saya makan)

thank you abang sbb masakkan bihun goreng untuk sahur. SEDAP sangat..

Encik abang saya memang suka masak, so kt rumah, dia la chef ;-)
saya tolong sikit2 je.....

Kadang2 bila saya call tanya kabar mak mertua saya, dia akan tanya saya"masak ke?" saya akan jawab "masak"..hehehe dia tak tanya sapa yang masak, kan? hehehe ;p

tapi kalau mak saya tanya, saya memang JUJUR cakap suami saya yang masak..hehehe aci tak? mak saya ok jer.. tapi kalau dgn mak mertua, saya segan ohhh..

sekarang, tgh pikir nk mkn apa utk berbuka plak :)

No comments:

Post a Comment

☆☀♥ feel free to leave your comments ♥☀☆

Related Posts with Thumbnails

Ramai jugak yang baca entry ni.....

 
Go To Top