SOLAT adalah WAJIB
sudahkah anda menunaikannya?

Tuesday, August 17, 2010

Plan raya

ngeee.. excited bila teringat nk raya nanti.. ye la, kan first time beraya sebagai isteri. dah jadi isteri orang dah saya ni. so kena la beraya dirumah kedua2 belah pihak, kalau tak mesti la tak ADIL, kan? Tapi saya okay je...

Of coz la akan jadi BZ giler time raya, kan? mana taknya. rumah kami dekat je.. saya rasa kalau dekat lagi kelamkabut..hahaha..

apa pun harap2 ok kot ;-)

kitorang plan raya 1st nk beraya kt rumah mak mertua saya. Raya 2nd baru beraya kt rumah mak saya. sebabnya mak mertua saya buat mkn2 hari raya 1st tu. mak saya selalu buat mkn2 hari raya 2nd. so, FAIR la kan? kan?

Tapi..tapi..tapi kan, mesti mak saya RINDUkan saya masa Hari Raya Pertama..hukhukhuk. Takpe la, nti esoknya boleh lagi bersalam salaman, kan?
Dengan harapan saya tak menagis pagi raya tuh coz xdpt beraya bersama family saya :(

Apa pon saya enjoy bersama family-in-law saya.. diorang best, baik2 semuanya. kan saya menantu bongsu dan paling muda dikalangan menantu2 serta tak reti buat kerja rumah, kaku okay!...hehehe ;)

Best apa jadi menantu paling muda, dah jadi macam cucu plak..hahaha. Janji semuanya okay, kan? cucu2 mak mertua saya punya la ramai..huhu berderet2. Berpeluh tau encik abang saya nk bagi duit raya.

Cakap pasal DUIT RAYA, haruslah saya pon MESTI dapat duit raya lagi awal, kan, abang kan? hehehe

Sebelah family saya, kecik je... kacang je kata orang nk bg duit raya tuh. Saya memang makcik kesayangan gitu.. haruslah saya bagi DUIT raya lebih kt anak buah saya tetiap tahun.. huhu ;-)

Tapikan, tahun ni road tax kereta saya mati bulan September... macamana eh? sape nk bayarkan? huhuhu.. jadi, saya rasa tahun ni saya bersederhana saje lah masa raya ;-)

No comments:

Post a Comment

☆☀♥ feel free to leave your comments ♥☀☆

Related Posts with Thumbnails

Ramai jugak yang baca entry ni.....

 
Go To Top