SOLAT adalah WAJIB
sudahkah anda menunaikannya?

Friday, August 20, 2010

lupa besday abang..huhu

pagi tadi, bila sampai2 je kt office rasa macam nk bukak diary yang dah lama tak sentuh tu.. bila bukak kt 'planner', uhuuuu alamak, besdya abang dah lepas la... apsal la saya boleh lupa plak nih? ohoooo tidak... mesti abang kecik hati, kan? 15 Ogos dah lama lepas weh. sekarang baru nk ingat ke? aaahhh malu la nk call wish tapi nk kena wish jugak nih.. jap lagi nk call la ;)

Abang yang saya maksudkan kt atas adalah anak buah kesayangan saya. nama dia Danish tapi biasa panggil 'abang' sbb dia anak sulung kakak saya. saya rapat dengan dia sejak dia lahir lagi. masa ibu dia a.k.a kakak saya bersalin, saya la yang jaga kt spital. time tu abg ipar saya sibuk kerja. saya temankan tido kt spital semalaman...lagipun masa tu saya tak kerja (baru lepas abis kontrak), so saya jadi pengasuh dia dan menjadi maid kakak saya sementara saya blom balik kl. saya suka sgt baby..comel sgt ;).

excited sgt dapat anak buat time tu. tapi tu 5 tahun yang lalu. oohhh dah 5 tahun dah abang..kejap je rasanya. Rindunya kt abang.. apa2 pon dia mesti cerita dgn saya.. banyak cerita dia kalau saya balik.. pastu dia suka cium pipi saya sampai berbunyi (mmmmmmmuah) hihi sayang abang ;)

maybe sbb dari kecik dia biasa dgn saya, sbb tu kitorang jadi rapat. tapi lately ni saya mmg jarang sgt balik kg. kalau balik pon mmg bz je memanjang. jumpa pon kejap je. kalau saya balik, mmg kakak saya akan plan something la nk bg kitorang jumpa walaupun saya tahu kakak saya sgt sibuk. ye la, bukan senang nk cuti. ingat senang ke doktor nk cuti sesuka hati mcm saya ni? hihihi kalau saya rasa xde mood nk g keje, saya ponteng, pastu balik awal la kadang2..hahaha ada doktor boleh buat mcm tu tak? mana boleh...kan?

Ni gambar dia dgan adik dia. abang sangat2 penyayang kt adik dia. Selalu jaga adik dia, pegang tangan adik, bg adik mkn...ermm pendek kata mmg best la dpt abg mcm ni. haruslah, kan? mesti la dia ikut perangai mak ngah dia ni(perasan perasan perasan)...hihihi ;p

Happy belated birthday abang... kita jumpa raya nanti ya ;)

No comments:

Post a Comment

☆☀♥ feel free to leave your comments ♥☀☆

Related Posts with Thumbnails

Ramai jugak yang baca entry ni.....

 
Go To Top