SOLAT adalah WAJIB
sudahkah anda menunaikannya?

Thursday, August 26, 2010

Kenapa pentingkan diri sendiri?

cuba tgok gambar kt atas. agak2nya keta myvi sape la yang famous amous sangat tuh? merah lagi you.

Tu la kereta yang MENYUSAHKAN saya sepanjang hari ni. Tanpa segan silu dan tanpa mem'blur'kan no plat kereta tersebut, saya pampangkan kt sini. Lantak la...

Kenapa dgn kereta tu eh? Yez..itu la dia kereta orang yang pentingkan diri sendiri. dah la parking belakang kereta saya (blok kereta saya) dan langsung tak letak notes dan no phone utk dihubungi. BAGUS dan BIJAK sekali owner dia, kan? Macam ni la pelajar universiti.

Daripada siasatan, dia mmg pelajar sbb ada sticker 'kediaman siswa'. Dia blok keta saya dari pagi pukul 9 lebih sampai pukul 4 (lebih kurang). Nak dijadikan cerita pulak, hari ni, bos saya mintak ambikan documents kt Hotel Nikko. Jadi, pukul 9.30 saya dah usha2 keta tu kot2 dia tinggalkan sekejap je. pastu ermmm saya tgok pkul 10 xde dtg lg owner dia. pastu pukul 11 lebih, syg tgok lagi, xde pon owner dia dtg alihkan. pastu pukul 12.30 saya dah hilang sabar, saya call pak guard. park guard dtg, terus tulis surat saman dan try contact budak tu (cari dlm rekod univ.) tapi malangnya 'no phone xde dlm perkhidmatan'..huhu so saya masih lagi sabar. maybe dia akan keluar pukul 1. tgok2 pukul 1 xde pon.. pukul 2 xde jugak. pukul 2.30 saya mmg dah hilang sabar. saya dah jadi HULK..hijau okey!

terpaksa saya mintak tolong org lain yg kt sebelah tu alihkan kereta diorang yg kt sebelah. ermmmm tu pon BERPELUH la nk keluarkan kereta saya tu. DAh la Myvi bongok tu park rapat dgn bonet blakang keta saya. pastu depan keta saya ada longkang kecik. huhu dibuatnya tayar keta masuk dlm longkang kecik tu masa saya tgh pusing2 tu macamane? huhu giler la hari nih. terus jadi HULK...

Kurus dah puasa saya tapi nasib baik ...... hihi ;-)

No comments:

Post a Comment

☆☀♥ feel free to leave your comments ♥☀☆

Related Posts with Thumbnails

Ramai jugak yang baca entry ni.....

 
Go To Top