SOLAT adalah WAJIB
sudahkah anda menunaikannya?

Tuesday, August 10, 2010

Buncit ke

Saya rasa saya dah buncit...hohoho TIDAK.....
macamna nak buat nih?

saya tak makan berulamkan air pon (sbb org ckp jgn makan berulamkan air nanti perut buncit. saya mmg tak amalkan pon minum air masa tgh mkn nasi nih)

adakah saya dah terlebih makan? dan terus lelemak berkumpul diperut...uwaaa ;(

atau saya banyak makan makanan berlemak tepu nih.. tapi saya rasa orang lain lagi makan lemak banyak drp saya, kan? (hahahhahah boleh tak perasan kenkonon saya jaga makan sgt la tuh ;p)

adakah perut saya dah kedepan? hahhahaha tidak ;p

apakah patut saya buat? huhuhu seksa wooo.. nanti org ingat saya peknen padahal saya tak peknen pong! haih..kalau betul peknen takpe jugak, kan? hhehehehe

ada ubat ke nak sapu or nk mkn or apa patut saya buat nih???!!!

TAPIkan, sistem pembuangan saya memang tak betul. ermmm ni MUNGKIN salah satu faktor, kan?

DAN satu lagi, MUNGKIN saya dah dekat nk period... (bukan org je ckp, tapi saya pon selalu mengalaminya, bila nk period, perut akan sedikit buncit...eh, ini dah bukan sedikit nih ;p uwaaaa uwaaaa uwaaaaaa nanges, okeh)

satu hari di surau opis;
a: akak dah ada isike?

saya: eh xde la...belom lagi (sambil gelak2 sket untuk mengurangkan rasa tension dgn soalan)

a: (masa saya lalu tepi dia, dia terus pegang perut saya..haih, bencik tau dia buat macam nih... saya tak sukaaaaa) macam dah ada je

saya: eh rileks la dulu... baru je kawin, bagi can nk enjoy la dulu kalau ya pon.. (padahal dlm hati, mmg panas, okeh!)

(saya harap dia takdela perasan sgt saya agak buncit... ;( )


taklena tido, okay bila keadaan macam nih.

Esok dah start PUASA, so boleh kembali diet yang bersesuaian ;))

**saya ada 3 pasang baju kebaya untuk dipakai semasa raya nanti. sebab tu lah saya BERIA RISAU nih..hahhaha. kalau xkerana baju kebaya buat dek je kot ;p

No comments:

Post a Comment

☆☀♥ feel free to leave your comments ♥☀☆

Related Posts with Thumbnails

Ramai jugak yang baca entry ni.....

 
Go To Top