SOLAT adalah WAJIB
sudahkah anda menunaikannya?

Wednesday, July 28, 2010

tolon tolon..

tolon tolon...saya ada masalah dgn coding HTML color codes nih. apsal post saya yg baru lepas td jadik warna lain? eh eh... colour blindkah aku...huhu TIDAK.... eh eh cuba check balik post lepas. ermm guna code yg sama tapi apsal kali nih jadik warna ni dengan warna ni?!!! Opssss nape nih...GERAMnya!

Saya dahla x pandai n tak expert lagi HTML coding nih.. dia buat hal la plak time2 cenggini... ermmm nk mintak tolong sapa nih...GRRRRrrrrr

** masih BZ tapi sempat lagi blogging, okeh... hihi. Daripada dok kt bilik terperap sorang2 baik meluahkan kt blog... abes takkan nk bcakap sorang2..adoiiii ;p

***tengok.. tengok... warna kat atas tu pon dah lain... sangat la tension!!???

***********************************

malas nk bukak entry baru...

hari hari mau update blog.. apa, takde keje ke? hehehehe ngata untuk diri sendiri.

As for me, saya update blog bila hati saya berkata2..(assume that my hati nih, selalu la berkata2..setiap saat dan ketika. dia stop bila say tdo. Tapi kan... mana la boleh tulis kt sini semua yg dikatakan oleh hati)

Saya keje sorang2 je kt opis, so saya nk bercakap dgn sapa? so saya bcakap la dgn BLOG yg tak seberapa nih. Ala, bukan ambik masa yg lama pon..kejap jer..kacang je kata org. Tapi keje tetap buat. Tapi kalau mmg FREE, xde keje, lagi la laju, kan? ermmm kekadang time xde idea nk tulis apa benda pon ada gak masa kering idea..hihi. maksudnya dah lama x g gym la tuh...

eh eh banyak plak membebela hari nih...

No comments:

Post a Comment

☆☀♥ feel free to leave your comments ♥☀☆

Related Posts with Thumbnails

Ramai jugak yang baca entry ni.....

 
Go To Top