SOLAT adalah WAJIB
sudahkah anda menunaikannya?

Thursday, July 29, 2010

Tak dapat gaji lagi..

Hari ni dah 29hb..tapi saya belom dapat gaji..hukhukhuk ;(

So, sape nk jawab dlm kes nih? nmpaknya saya akan ke gym (dan lari atas treadmill) lebih lama hari nih utk melepaskan TENSION..huhu

Bila saya g opis clerk yg buatkan gaji saya, dia plak xde. kata org2 kt ctu, kursus... ermmmm Okay, then saya pon balik opis. Ada member opis bg saya seketul ayam KFC... yummy yummy bestnya (dah habis mkn pon :D)

Semalam saya g shopping dgn encik abang kt carrefour berhampiran dgn rumah... nasib baik dia dah gaji. so boleh shopping barang2 dapur.. sblom pegi dah list kan apa yg nk beli. Biasa la, tiba kt sana... eh eh nk itu dan nk ini..so ada la dalam 7-8 barang yg xde dlm list tu terbeli. Tapi takpe, barang2 tu akan dgunakan jugak nti dlm erti kata lain, tak rugi pon kalau beli ;)

Balik dr shopping;

encik abang: sayang nk mkn apa ni?

saya: ermmm tak kisah la. abang rasa nk mkn apa? syg ikut jer..

encik abang: ermmm kita mkn pizza nk tak?

saya: yahuuuu nak nak.... (sambil kontrol2 sket sbb xnk nmpak sgt. padahal dah mengidam pizza dah lama. eh xde la lama tapi sejak dapat leaflet promotion pizza kt rumah, terus mengidam ngidam gitu. tapi diam diam jer coz tak nk la susahkan dia..hahaha ayat cover baekk punya. Saya kan isteri solehah kakakaka ;p)

tapi kt situ ada take away dgn delivery jek.. so dgn hampanya pegi la jugak.. beli, mkn kt rumah pon OK what? hehehe

dgn rasa bahagia nk mkn pizza yg diidamkan.. balik2 terus ngap ngap sampai abes. Kenyang okes. nasib baik tak ambik yg besar. regular pon dah cukup ditambah dgn chicken wing lagi..huhu terbaik punya kenyang ;-)

ERKKKKK tajuk entry nih pasal apa? tak pasal2 melalut habis...kah kah kah lantak la labu, asalkan bahagia ;D

No comments:

Post a Comment

☆☀♥ feel free to leave your comments ♥☀☆

Related Posts with Thumbnails

Ramai jugak yang baca entry ni.....

 
Go To Top