SOLAT adalah WAJIB
sudahkah anda menunaikannya?

Friday, July 30, 2010

Jumaat, hari yang bahagia..

Jumaat biasanya hari yg bahagia buat kaum hawa (hahahah intro macam nk buat rencana..hakhak ;p)

Nape saya ckp bahagia? ye la..biasanya lunch break mmg panjang. Office government dari pukul 12.15 sampai pkul 2.45.. ermmm mana tak bahagianya, kan? walaupon saya bukan keje gomen, tapi saya tetap rehat mcm org gomen.. suka hati la nk rehat bape lama pon, xde org nk kesah langsung.. tp yg pastinya, report blom siap, okeh!

hari ni, keluar 12.15tgh... pegi bayar loan kereta and pusing2 nk g giant je (sbb dekat dan senang xyah cari2 parking n xyah bayar2 parking yg leceh). Niat mmg nk shopping sket dan sekejap sajo.

List barang yg nk beli;

shampoo (ari tu nk beli tp xde jenis ni)
berus gg
pencuci muka (dah nk abes)
lipliner (dah nk abes)
Ellgy - for dry foot
Listerine
dan beberapa lagi..xingat dah sambar apa tadi ;p


ermmm sikit, kan? nampak mmg sikit je. Sekali total dia dah dekat RM 80..huhu. rasa mcm sikit je beli.. hehehe apa pon, saya bukan beli barang yg membazir pon. semua tu keperluan saya ;-)

Bila sampai office, eh, baru pukul 2. ada lagi 45minit freee... jom blogging ;-)

Alamak, bila balik office baru ingat contact lens x beli. Huhuhuhu esok la beli ;/

No comments:

Post a Comment

☆☀♥ feel free to leave your comments ♥☀☆

Related Posts with Thumbnails

Ramai jugak yang baca entry ni.....

 
Go To Top