SOLAT adalah WAJIB
sudahkah anda menunaikannya?

Friday, April 2, 2010

Sakit gigi ;-(

Semalam ada appointment dgn doktor gigi. Actually gigi aku ni xde la problem sgt tp kdg2 tu rasa gak la ngilu... tapi so far kalau tgok dr luar mmg xde prob langsung. Aku jd prihatin bila kdg2 ngilu tu.

Jan 2010 aku g check kt klinik, dia ckp doktor tu x berani nk buat (aku pon apa lg, mula la risau sbb maybe serius kot prob gg aku tu). Doktor bg surat suruh refer kt pakar. Before that dia suruh call dulu buat appointment. Balik dr klinik, aku call utk buat appointment.... mmg terkejut aku bila appointment 1 April 2010. Giler punya lambat... Tapi disebabkan aku tak sakit dan rasa agak2 boleh tahan, aku mmg tak kisah la.

Kisahnya, bila pegi klinik semalam, doktor pakar dah usik2 dlm gigi aku tu. siap x-ray bagai.. huhu mmg aku menjerit bila dia letak/suntik ubat dlm gg aku. Sakitnya ;-(

Lepas tu dia ckp nti aku kena dtg balik utk buat next treatment. dia suruh aku tunggu kt luar. So dlm hati aku nti next appointment mesti dlm masa terdekat ni coz aku dah rasa sakit....

tiba2 nurse tu panggil aku bg kad appointment, huhuhu appointment tu 25 May??? giler ape.. sebulan lebih lagi aku nk tanggung sakit nih? ermmm dgn hampa nya aku balik umah... rasa sakit berdenyut2.. uwaaaaa... aku tertido sampai terlepas solat maghrib ;(.... sedar2 pukul 11mlm, tgok gg... mcm nk tanggal je tampalan tu... masih sakit ;(

Aku tk berani nk mkn apa2... aku mkn pukul 10 pg je utk hari tu... huhuhu

Bangun pg td, masih lagi rasa ngilu... harap2 ok la kot nti. Aku rasa nk g check lagi la... musykil nape jd sakit nih..

melalui research yg aku buat sendiri, ni la keadaan yg akan doktor tu buat utk next appointment... mintak2 la tak sakit sgt ;(




rasanya semalam doktor tu buat yg ni... tampalan sementara.. kt dlm dia letak ubat.. sakitnya huhuhu skg tampalan dah nk tanggal.. apa nk buat?



No comments:

Post a Comment

☆☀♥ feel free to leave your comments ♥☀☆

Related Posts with Thumbnails

Ramai jugak yang baca entry ni.....

 
Go To Top