SOLAT adalah WAJIB
sudahkah anda menunaikannya?

Thursday, April 1, 2010

Masalah kaki tak seimbang a.k.a drumstick

Alkisahnya semalam mood untuk shopping seluar slack utk kegunaan keje. Rasa mcm dah lama x beli seluar keje. So lepas balik keje aku singgah Jusco Wangsa Maju. Disebabkan seluar slack fav aku mmg hanya ada kt Jusco. Last 2 month pon aku dah g rasanya, tp warna hitam yg aku nk tu xde stok. So aku ingatkan dah ada la skg ni. Tapi mmg hampa, OK ;(

Dah xde seluar tu, aku pun meninjau2 kt bahagian lain... masih stick pada seluar... nasib baik tak berjangkit ke baju ke kasut ke... walaupun hampir terbeli kasut semalam y gorgeous itu.. Aku minat sgt dgn kasut tu tapi memikirkan kasut yg dah ada, aku decide x nk beli la.. lebih baik aku spend utk kasut hantaran nti.

ermmm tgok2 kt Goggles jeans, aku teringin plak membeli jeans yg dah lama aku x beli itu.. rasanya dah bape tahun ek tk beli jeans..huhu pastu aku ambik 2 helai, g fitting room utk mencuba la kononnya.. uwaaaaa mau nangis rasanya bila jeans itu ketat / mcm tak muat kt bahagian peha dan punggung! So bila aku paksa jugak... mmg la boleh masuk tp seksanya dibahagian peha dan punggung itu. bhgian pinggang jd longgar la plak....uwaaaaa mahu nangis sekuat kuatnya ;-(

tiba2 teringat kisah 2 tahun lepas kt Levi's pertama kompleks.. nk beli jeans utk raya rasanya masa tu... situasi lebih kurang macam tu jugak.. punya la adik tu carikan aku jeans yg ok utk cutting aku yg ber peha besar nih.. huhu nangis aku mencuba jeans2 kt ctu.. last2 dia bg jeans yg cutting utk laki punya... huaaaaa masa tu nasib baik ada kwn.. aku pon apa lagi, ckp la konon aku dah gemoks... nk kena diet kt bahagian bawah... ermmm kwn aku musykil giler time tuh... dia siap tanya mcmne diet bhgian bawah...huhu mental emosi semua ada la masa tuh... kwn aku tu punya la pujuk aku ckp jeams tu cutting dia je yg tak kena dgn aku..bukan aku yg gemoks.. walaupun time tu aku agak tembam sket sbb bkawan dgn laki yg suka mkn sehingga aku pun dipaksa utk makan skali... selalu sgt supper dgn mknn yg heavy...huhu (aku salahkan org ke... ermm tp mmg betul pon :D)

Tapi skg ni bila aku pakai balik jeans levi's tu, dh jd mcm jean pinjam sbb dia besar gabak. Tu la yg aku musykil tu... semalam nape seksa.. dah mula membesar balik ke bahagian bawah nih..hoho TIDAK SANGGUP, OK ;p

No comments:

Post a Comment

☆☀♥ feel free to leave your comments ♥☀☆

Related Posts with Thumbnails

Ramai jugak yang baca entry ni.....

 
Go To Top