SOLAT adalah WAJIB
sudahkah anda menunaikannya?

Friday, April 2, 2010

Fuji-san (Mount Fuji)

Fuji-san a.k.a Mount Fuji (富士山)
Dah berapa kali tgok Fuji-san masa nak landed kt Tokyo... dan terasa mcm nk kesana suatu hari nti...ye la gunung tertinggi kt Japan tu..tp tak tau la tahun bila..

Nk dijadikan cite, skg ni aku tgh arrangekan trip ke sana utk professor2 kt cni yg akan ke Tokyo utk meeting nti. Ermmm kalau aku nk join boleh je tapi tu la ingat nk balik KL awal sbb nk buat sesuatu yg lebih menarik..hihihi kalau aku ikut trip tu, nmpaknya aku kena balik ari ahad or isnin, dah xde masa nk celebrate besday dgn encik tunangku.. ermm lain kali je la g Mount Fuji tu eh... Insyaallah ;)
(aku lebih sayangkan tunangku drp nk jenjalan kt sana sbb yg pasti aku mesti merindui dia untuk beberapa hari disana nti ;/)

No comments:

Post a Comment

☆☀♥ feel free to leave your comments ♥☀☆

Related Posts with Thumbnails

Ramai jugak yang baca entry ni.....

 
Go To Top