SOLAT adalah WAJIB
sudahkah anda menunaikannya?

Thursday, April 1, 2010

Exam SPA Gred 41

Semalam tergerak hati nk bukak web SPA.... dah lama tak bukak. Tetiba, bila check kt exam, huhu ada plak nama tersenarai. Nasib baik blom lepas.. kalau dah lepas tarikh tu, menggelabah jugak, OK!..hihi mana taknya. This year skali je dia buat exam tu. Mcm tahun2 sudah, 2 kali setahun exam utk gred 41 ni. Ermmmmm tergerak hati utk check jugak utk encik tunang. Yeay, nmpaknya dia pun ada jugak. Tapi tempat exam agak jauh la.. mcmne aku boleh kena kt Serdang sedangkan aku mintak tmpat exma/interview kt KL. Dia pon sama, mintak kt KL tp at least dpt kt Cheras, ok la..

jauh tk jauh la tempat ni..tp yg pasti aku blom pernah smpai sana...

Takde apa nk prepare pon.. main redah je.. aku kan slamber jer.. hihihi cuma nk baca isu2 semasa kt internet je kot. Byak aku x ambik tahu pasal isu semasa skg ni.. bz ape kebenda ntah..hihi

Cite pasal exam ni, ni kali ke brape aku ambik ya. rasa mcm dah lebih 6 kali attend exam mcm ni, termasuk PTD, KPLI. Exam dia lebih kurang je rasanya. Dari pg sampai ptg...

Harap2 ada rezeki untuk jd org gomen... Either one of us dapat pon syukur alhamdulillah..Insyaallah ;-)

No comments:

Post a Comment

☆☀♥ feel free to leave your comments ♥☀☆

Related Posts with Thumbnails

Ramai jugak yang baca entry ni.....

 
Go To Top