SOLAT adalah WAJIB
sudahkah anda menunaikannya?

Friday, February 26, 2010

Demam punya cerita ;-(

dari hari isnin mlm dah rasa tak sedap badan.. tapi selasa tu plak ada koloqium kt shah alam.. so kuatkan semangat jugak coz lepas tu nk buat discussion dgn kakak classmate tu. Dalam koloqium tu asyik bersin dan selsema...sgt la sejuk.. aku tk tahan then lepaslunch terus stay kt student lounge level 2.. buat discussion dgn kak haziah pasla assignment Dr Jasmine.. huhu group kitorang x buat ape pon lagi.. tgok group lain dah siap analize result dah.. by sunday dah nk kena submit. dlm kepala aku, mmg x sempat nih. tp kak haziah ckp boleh coz dioa akan push customer dia reply by that week jugak.. hoho

balik koloqium, aku rasa tk larat sgt2.. singgha kelana jaya jumpa buah hati sbb dah x larat nk drive dgn keadaan jem yg agak teruk plus ujan selebat lebatnya. dgn hidung yg berair, selsema, sakit2 badan nasib baik lepas mkn actifast dah ok sket.. balik umah dlm pkol 10.40mlm dan mandi n rest...

rabu, pegi opis jugak sbb mmg aku degil nk lawan demam..huhuhu lepas program tazkirah pagi, aku ke klinik utm.. wow Dr ckp suhu tinggi nih.. aku pon ape lagi ckp la xde ape2 dibandingkan dgn mlm td..hihihi.. Dr suruh aku balik rest kt umah. dia ckp jgn ikutkan sgt keje yg bertimbun tuh.. rest 2 days...hohoho.. tp aku dah la cuti smlam.. rasa bersalah (perasaan yg selalu aku rasa bila aku tinggalkan opis heheheh poyos sungguh diri ini...tp betul perasaan tuh selalu dtg dlm diri aku sbb tu la aku x ponteng keje. aku dah masuk sket2 aura kejepunan..huahuahua)

MC 2 hari kt umah macam dok dlm penjara jek aku rasa... xde sape2 nk bercakap ditambah xde internet kt umah.. mcm dok dlm gua pon ada...uwaaaa....

Jumaat aku rasa mcm dah ok.. tapi si dia plak xde kt cni... ermmmm bosan yg amat.. tp aku masih selsema yg teruk nih... alhamdulillah demam dah ok.

No comments:

Post a Comment

☆☀♥ feel free to leave your comments ♥☀☆

Related Posts with Thumbnails

Ramai jugak yang baca entry ni.....

 
Go To Top