SOLAT adalah WAJIB
sudahkah anda menunaikannya?

Monday, February 22, 2010

Mana hilangnya 2.5kg

masalah dgn berat bdn aku yg lately nih mmg merisaukan aku plak... aku rasa agak susut la lately ni... apsal ntah, byak pikir, byak keje, tdo x cukup, rest x cukup..dan mcm2 lagi... td timbang, sgt terkejut :( aku tak mau la berat ni turun.. aku just nk maintain jek..

Apa nk buat eh? makan dan mkn tapi kdg2 aku tak lalu mkn la skg ni coz byak keje sampai jd kenyang dgn keje tuh...huhu mcm tk caya plak, kan? tp realiti tuh...

deadline itu dan ini sampai aku rasa mcm dlm mimpi dan tak berpijak dibumi yg nyata... sbb kdg2 aku rasa sgt penat dgn semua tuh.. aku perlukan rest. dulu2 boleh la balas dendam dlm 1 bulan tu tdo sehari suntuk tapi skg ni, xde masa walau sehari pon utk aku rest..uwaaaaa kesian dgn diri aku sendiri!

tp the point is adakah berat bdn aku tu ada kaitan dgn semua ni? ermmmm mungkin boleh jadi jugak, kan?

No comments:

Post a Comment

☆☀♥ feel free to leave your comments ♥☀☆

Related Posts with Thumbnails

Ramai jugak yang baca entry ni.....

 
Go To Top