SOLAT adalah WAJIB
sudahkah anda menunaikannya?

Monday, November 21, 2011

Tak sedap badan..

Hari ni dari pagi rasa tak sedap badan.. Walaupun tak sedap badan, habis jugak sebungkus nasi lemak saya makan. lapar la pulak pagi2 tadi.

Entah eh kenapa rasa tak sedap badan ni. Walau dah makan nasi lemak sebungkus pun saya rasa lemah2 badan, rasa nk tumbang pun ado.. huhu kalau saya pengsan kt sini sape nk angkat..huhuhuhu :(

Entah ape jadi pada badan saya ni???? dah la banyak kerja sekarang ni... SABAR lah wahai hati, badan dan otak serta jiwa..bertahanlah sampai bersalin (at least). Tapi kalau boleh at least setahun setengah baru 'elok' nak blah pun... ermmmm bos dah nk hantar saya pegi site rasanya. Well, kita tgok la keadaan site mcmne. Saya harap tekanan kt site tak teruk macam tekanan kt HQ ni.

No comments:

Post a Comment

☆☀♥ feel free to leave your comments ♥☀☆

Related Posts with Thumbnails

Ramai jugak yang baca entry ni.....

 
Go To Top