SOLAT adalah WAJIB
sudahkah anda menunaikannya?

Monday, November 21, 2011

Kain batik

Bila teringat nk bersalin (padahal lambat lagi ;p), mula la pikir pasal pakaian masa berpantang nanti.. Semestinya saya terpikir pasal kain batik. Saya ni, kain batik pun boleh kira dgn jari la kalau ada pun. Yang ada tu, saya jahit macam kain baju kebaya, jahit selisih mcm tu.. entah org panggil jahit ape...hahaha. So, tak mungkin la saya boleh pakai kain2 sebegitu time2 pantang nanti.. semuanya sendat2 belaka..huhu

Memang la plan nk pantang kt rumah mak saya tapi takkan lah kain batik pun nk pakai dia punya...huhu Mesti nk kena beli sendiri, baru best nk belasah. pastu nk beli yg colour2 org muda supaya saya sentiasa ceria masa berpantang nti.. hehe. entah2 bape hari je pakai kain batik...gagagga ;p. Saya rasa mcm nk pakai seluar pun ada masa pantang nti.. tapi selesa ke? erkkk? Kain batik dah la tak pandai nk ikat. tak kisah sgt kot sbb banyak duduk dan baring. takyah PANDAI ikat sgt pun takpe ;p

No comments:

Post a Comment

☆☀♥ feel free to leave your comments ♥☀☆

Related Posts with Thumbnails

Ramai jugak yang baca entry ni.....

 
Go To Top