SOLAT adalah WAJIB
sudahkah anda menunaikannya?

Monday, October 3, 2011

Sangat tak sedap badan

Dari semalam saya rasa semacam je badan saya ni. macam tak larat, tapi boleh larat lagi pagi2 mevacuum rumah yang dah jadi macam tongkang pecah tu. Bukan la tongkang pecah sgt tapi habuk mmg tebal la. dengan rambut saya yang gugur (tak boleh nk bayangkan rambut yg banyak giler) tu.... mmg WAJIB la vacum rumah semalam.

Walaupun bukan la larat sgt, saya kuatkan semangat sebab biasanya pagi2 ni kalau dipaksa2 sket2 pun masih boleh. Kalau dah tghari dan petang dan malam, mmg tak dapek nk nolong lah... bukan MALAS ya, itu adalah hormon waktu sekarang.

semalam lepas mkn tghari, saya TIDO dpn tv. padahal bukan ngantuk, tapi saya TERPAKSA tido untuk mengelakkan saya muntah dan meracau2 membuatkan encik husband risau. Saya ni bila tak sihat je mula lah meracau2... bila encik husband tanya "rasa mcm ne?" "sakit kat mana?" "nak makan ape?" "nk g klinik ke?"... semua soalan tu tak dapat saya jawab. Saya pun tak tahu nk cakap ape yang saya rasa..hukhukhuk. Maafkan saya :(

Biasanya lepas makan adalah waktu yang paling kritikal saya rasa TAK OK. rasa makanan yg saya telan tu berebut2 nk keluar balik...eiiiiiiiiiiiiiiiiii tak suka.

Malam tadi pun sama, lepas makan malam kononnya nk iron baju, punya la saya pujuk diri sendiri rehat2 depan tv...sekali ambik kau, tertido sampai pagi.

Saya terjaga pukul 3pg tapi, tak ke pelik pukul 3pg nk iron baju kerja? hehehe so, bangun kencing dan pikir masa depan.. golek kiri golek kanan...payah pulak nk pejam mata ni. mana taknya tido dah melampaui batas dah...huhu.

Pagi tadi, saya masih rasa tak sedap badan. Kalau la saya ada mc, saya dah ambik dah. Company saya ni pelik la, selagi tak confirm, takleh mc. Eh, bukanlah takleh sakit tapi dia akan tolak gaji. sama je la ambik unpaid leave je kan.... dah kau nk kena pegi klinik, bayar sendiri, pastu unpaid leave plak...tak adil betul.

No comments:

Post a Comment

☆☀♥ feel free to leave your comments ♥☀☆

Related Posts with Thumbnails

Ramai jugak yang baca entry ni.....

 
Go To Top