SOLAT adalah WAJIB
sudahkah anda menunaikannya?

Tuesday, October 18, 2011

Hormon


Hormon masa pregnant memang la kan. Nak kata ngada2 tak juga.. mmg disebabkan hormon. Alhamdulillah setakat ni saya takde la hormon2 yg mcm ni. Tapi kalau TERLALU lapar tu bertukar jugak la.. saya akan jadi tak lalu makan kalau dah terlalu lapar.. eh, pening la ayat. maksudnya kalau saya dah terasa lapar sikit2 tu, kena terus makan. takleh biar. kalau biar, sah sah lepas tu walau mengadap makanan ap pun saya dah tak leh nk masuk dah. terus merajuk kononnya perut saya ni.. huhu. padahal lapar.

Nk merajuk lebih2, nak menangis tak tentu pasal tu, setakat ni alhamdulillah takde. Harap2 hormon saya terkawal...hehe.

No comments:

Post a Comment

☆☀♥ feel free to leave your comments ♥☀☆

Related Posts with Thumbnails

Ramai jugak yang baca entry ni.....

 
Go To Top