SOLAT adalah WAJIB
sudahkah anda menunaikannya?

Monday, October 17, 2011

Angin

Lately ni mmg banyak sgt angin dalam badan.. sendawa, kentut...huhuhu tak malau dah kentut depan encik husband.. cakap dgn dia baby dlm perut yg kentut..hahhaha. Tapi serius la banyak angin. kadang2 salah makan pun angin. tapi teruk la kalau salah makan.. angin mmg tak tahan. rasa nk membuang, rasa nk muntah semua ada...huhu

Pemakanan mmg kena pilih betul2. Last week saya makan nasi kukus, dia letak kuah gulai atas nasi tu. tapi saya hanya boleh makan separuh je.. tu pun sebab saya letak sambal banyak2 bagi rasa pedas. Saya tak nk rasa kuah gulai tu sebenarnya. Walau hakikatnya saya suka....uwwaaaaaa..... sabarlah ya..haha pujuk diri sendiri ;p
Perut dah semakin membesar...alhamdulillah. Seronok baca2 pasal perkembangan baby dalam perut :)

No comments:

Post a Comment

☆☀♥ feel free to leave your comments ♥☀☆

Related Posts with Thumbnails

Ramai jugak yang baca entry ni.....

 
Go To Top