SOLAT adalah WAJIB
sudahkah anda menunaikannya?

Monday, September 26, 2011

mulakan pagi dgn munt**........

pagi ni dgn confidentnya saya minum susu...pas beberapa minit, sementara menunggu putera kesayangan bersiap2 (ye, dia bersiap lewat drp saya. saya dah siap dulu, then buat2 air, baru lah dia bersiap :)), saya rasa mcm tak sedap tekak je.. jalan dua tiga langkah, yes, saya rasa betul2 dah nk terkeluar nih.....

bluekkkkk....bluekkkkk bluekkkkk.... nasib baik sempat sampai ke toilet. eiiiii bau susu yang keluar semuanya susu satu mug dgn air masak... wat rugi je minum susu tadi.. ermmm apa nk buat, kan? terus bau mcm baby. eh, bau sendiri mcm bau baby, boleh? sebab bau baby burp susu...hehehe.

Bila dah keluar muntah, terus rasa mcm gigil2 satu badan. duduk kejap mkn gula2.. ada satu gula2 tu saya paling suka buat masa ni. ermm nasib baik la pegi beli semalam kt Hero. makan gula2 dan duk diam2 utk menghilangkan rasa pusing2..

No comments:

Post a Comment

☆☀♥ feel free to leave your comments ♥☀☆

Related Posts with Thumbnails

Ramai jugak yang baca entry ni.....

 
Go To Top