SOLAT adalah WAJIB
sudahkah anda menunaikannya?

Tuesday, September 27, 2011

Mengadanya kau???

Sekarang ni mood saya adalah tak menentu.. swing mood katanya ;p

Harap2 la tak berpanjangan. Kadang2 rasa mcm boleh control tapi kdg2 rasa takleh kontrol plak :)

Kadang2 rasa suka, tapi kdg2 tak suka la pulak.....

Dari dulu lagi saya suka makan coklat. ape2 je yg coklat termasuk coklat, aiskrim coklat, gula2 coklat dan mcm2 lagi yg ada coklat semua saya suka TAPI....sekarang ni, tgok coklat pun saya tak mau.....huh nehi nehi coklat. Coklat? ape tu? saya langsung tak leh terima.....

Nampak mcm ngada2 kan.. tapi mmg betul pun.,,, ehem. bukan sengaja, saya tak sengaja. huh, kesian encik husband saya yg terpaksa menuruti 'ngada2' si isteri ni.
tetiba je letak gambar ni.. dah lama tak masukkan gambar dlm blog..huh kesian blogku :(

No comments:

Post a Comment

☆☀♥ feel free to leave your comments ♥☀☆

Related Posts with Thumbnails

Ramai jugak yang baca entry ni.....

 
Go To Top