SOLAT adalah WAJIB
sudahkah anda menunaikannya?

Monday, August 15, 2011

Syok sendiri la kononnya

Perempuan dengan gambar mmg tak dapat dipisahkan, kan? Memang mana2 je pegi MESTI nak bergambar. Walaupun muka tak cun macam Tok Ti, tapi wajib la nak klik klik...hehe. Lagipun handphone sekarang ni mmg ada kamera. So, mmg sgt2 bagus untuk meng'klik' sana sini..hehe.

Saya suka isis masa lapang dgn ambik gambar.. ambik je gambar ape2..tp yg paling banyak ambik gambar syok sendiri la ;p. Bukan ape, masa tengah nk buang masa, tengah tunggu org, tengah tunggu lrt, tengah bosan2 ke, mmg automatik (la sgt ;p), akan ambik phone then 'klik'...haha.
Husband saya selalu pelik kalau tengok phone saya sebab banyak gila gambar. Tapi, tu rasa mcm normal la kot. ke saya yang tak normal? kalau dah banyak2 nti saya delete la.. ala, bukan makan space sgt pun..hehehe :))

Okay, petang ni nak g shopping... sobsobsob. kesian sebab baru nak beli baju raya. Sesak ke tak kl mlm ni? harap2 jumpa yang berkenan.

No comments:

Post a Comment

☆☀♥ feel free to leave your comments ♥☀☆

Related Posts with Thumbnails

Ramai jugak yang baca entry ni.....

 
Go To Top